INTERMARCHÉ W DĘBNIE Z USŁUGĄ ZAKUPÓW PRZEZ INTERNET

Muszkieterowie kontynuują rozwój usługi Intermarché Drive. Od niedawna rozwiązanie jest dostępne w 25 nowych lokalizacjach, w tym także w Dębnie. W ramach usługi klienci mają dostęp do bogatej oferty produktów spożywczych i przemysłowych, a ich odbiór nie wymaga bezpośredniego kontaktu ze sprzedawcą.

Za największe zalety zakupów online polscy internauci uważają dostępność przez całą dobę oraz nieograniczony czas wyboru kupowanych produktów. W odpowiedzi na rosnącą popularność rynku e-commerce, a także w trosce o bezpieczeństwo klientów, Grupa Muszkieterów sukcesywnie rozwija usługę Drive, z jakiej mogą korzystać klienci supermarketów Intermarché. Grupa rozszerzyła dostępność usługi Drive o 25 nowych miast, a od 21 maja rozwiązanie jest dostępne także dla mieszkańców Dębna.

 

Obecna sytuacja oraz zmieniające się zwyczaje zakupowe polskich konsumentów skutkują wzrostem popularności sprzedaży przez Internet. Priorytetem Muszkieterów jest odpowiadanie na oczekiwania klientów, dlatego obecnie intensywnie rozwijamy usługę Drive w kolejnych lokalizacjach. W 2020 roku wprowadziliśmy rozwiązanie do łącznie 30 miast w 11 województwach – mówi Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor ds. Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów.

 

Rozwiązanie Drive daje klientom możliwość zamówienia produktów przez stronę internetową oraz ich odbiór w specjalnie wyznaczonej do tego strefie, znajdującej się przed supermarketem. W zależności od lokalizacji w ofercie dostępnych jest od 9 do 12 tysięcy artykułów. Zakupione przez Internet produkty są pakowane i dostarczane przez obsługę supermarketu bezpośrednio do samochodu klienta. Przy składaniu zamówienia klient wybiera dogodną dla siebie godzinę odbioru zakupów. Paczka może być gotowa już po upływie dwóch godzin. Jeśli zajdzie taka potrzeba, przygotowane zakupy będą czekać na odbiorcę jeszcze przez 24 godziny od wstępnie wybranego terminu odbioru.

 

 

Dodaj komentarz